تاپکیش؛ 15 سال تلاش – 15 سال پیشگامی

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) ، گرامیداشت پانزدهمین سالروز تاسیس این شرکت با حضور مدیران ، معاونین و کارمندان در سه ساختمان مرکزی ، عملیاتی و کارخانه واقع در میرداماد ، مجتمع فنی اتحاد و کارخانه پرند به طور همزمان برگزار گردید .

در این مراسم اعضای هیات مدیره و دکتر نوید غلامی مدیرعامل شرکت تاپکیش در جمع کارکنان حضور یافته و سالگرد تاسیس شرکت را گرامی داشتند.
در ادامه این مراسم مهندس شیرین شهبازی- مدیر اجرایی، بعنوان نماینده مدیرعامل و هدی پژوم مدیر منابع انسانی پیام تبریک مدیریت را با اهدای گل به سمع و نظر همکاران دیگر واحدها رساندند.
بخشی از پیام دکتر نوید غلامی خطاب به کارکنان تاپکیش بدین شرح است:
“امروز هجدهم شهریور ماه 1402 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، قدم در پانزدهمین سال آغاز به کار خود می‌گذارد. در این 15 سال همواره بر این عهد بوده‌ایم که مناسبترین خدمات را در حوزه بانکداری و فناوری اطلاعات به نیکو مردمان سرزمینمان ایران، ارایه نماییم.

‌‎سعی و تلاش را با دانش و فناوری در هم آمیخته‌ایم تا همواره از پیشگامان این راه قرار گرفته باشیم و به راستی که پروردگار بزرگ ‌مرتبه فرمود: “لَیسَ لِلاِنسانِ اِلّا ما سَعی‌ “و بشر چیز جز تلاش و سعی نیست.
‌‎در طی این مراحل پر پیچ و خم همواره تکیه و امید من و سایر مدیران شرکت بعد از یگانه پروردگار به شما همکاران عزیز و سخت کوش در شرکت معزز تاپکیش است.”

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش که با نماد بورسی تاپکیش نیز شناخته می‌شود در سال 1387 جهت انجام فعالیت‌های بازرگانی مجموعه بانک پارسیان تاسیس شد. عمده فعالیت‌های شرکت در زمینه خدمات بازرگانی، تولید، پشتیبانی فنی ، تجهیزات بانکداری و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد.

پیمایش به بالا