مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تاپکیش

مجمع عمومی عادی سالینه شرکت تاپکیش جهت رسیدگی به صورتهای مالی و عملکرد شرکت منتهی به سال مالی 98/09/30 در روز شنبه مورخ 98/11/26 ساعت 9:30 در محل سالن سپهر هتل بزرگ ارم برگزار گردید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، مهندس حجت آزادبخت و اعضاء هیأت مدیره و نمایندگان سهامداران حقوقی و گروهی از سهامداران حقیقی حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع، مهندس عبدالعظیم قنبریان، رئیس هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با اعلام حضور 72،64 درصدی سهامداران رسمیت جلسه را اعلام نمودند. در ادامه این نشست، مهندس حجت آزادبخت، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیتهای شرکت تاپکیش پرداختند، وی همچنین وضعیت سهام شرکت تاپکیش در سال مالی منتهی به 1398/09/30 را ارائه کردند.

وی در تشریح فعالیتهای تاپکیش در حوزه بازرگانی و فروش فرمودند: در سال 98 بیش از 28 میلیون قطعه رول حرارتی چاپ، بسته بندی و همچنین 2 میلیون و 500 هزار کارت بانکی از سوی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش تولید و به فروش رسید. وی افزود: سه پروژه مهم اوپال، سپندار و رایتل از مهمترین پروژه های شرکت تاپکیش در سال مالی گذشته است که نکمیل و یا در جریان است.

مهندس آزادبخت در ادامه به برنامه های آتی تاپکیش اشاره کرد و فرمودند: توسعه خدمات و محصولات، برنامهریزی برای صندوقهای فروشگاهی با سیستم عامل اندرویدی، حضور فعال در حوزه سیم کارت و… از جمله برنامه های پیش روی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش است.

“تاپکیش” در سال مالی منتهی به آذرماه 98 موفق شد درآمدهای خود را با رشد قابل توجه 242 درصدی، به 3895 میلیارد ریال افزایش دهد. در سال های اخیر با وجود کاهش درآمدهای شرکت، همواره سود خالص رو به شد داشته و اجازه افت سودآوری داده نشد. انتظار می رود با توجه به صعود یکباره درآمدها در سال مالی 98 و انعقاد قراردادهای جدید در سال مالی جاری، روند صعودی درآمدزایی “تاپکیش” ادامه داشته باشد.

پیمایش به بالا